im gifted, aint gotta sell sex

2010-08-02 @ 16:22:44


Alltså, ibland blir jag så sur på mig själv.
Under en bra tid nu har jag haft noll inspiration eller motivation till att ens lyfta en penna för att rita några streck. Det har liksom varit för tomt i huvudet, ingen aning om vad jag ska rita & blablabla. Men nu idag tänkte jag att nu får det väl för fan vara nog? Så jag tog upp en penna och började skissa lite. Resultatet ser ni ovan. Jag känner redan nu att det har varit fel av mig att hålla mig borta från något jag älskar, trott att det kanske skulle bli bättre med tiden. Men hur fel kan man egentligen ha?

Även om bilden inte är den nogrannaste, så är jag nöjd över mig själv.

Ä r   d e t   a l l t s å   d a g s   a t t   b ö r j a   t a   t a g   i   d e t   h e l a   i g e n ?
Jag har iaf bestämt mig för att sluföra den här illustrationen iaf.
(och ja, som sagt jag är besatt av Supernatural)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0