I'm alivee lovers

2010-04-24 @ 13:14:28
J a a   l ä t t ,   j a g   l e v e r   f o r t f a r a n d e .
Saknar lite att inte kunna blogga, men life is a bitch och jag får göra det bästa utav situationen. Min kära dator är inne på lagning nu.. INGET gick att rädda från den.. och det känns.. inte så bra.. </3
.
Life goes on, jag har köpt kaninbur nu till min darling som kommer i slutet av maj. Wiho! Har fortfarande inte kommit på ett namn till den, men det kommer väl.. Vi får ju se vad det är för en också, men det blir spännande! Sen har vi köpt en bajslåda också till honom.. ha-ha-ha... :)
.
Mitt blonderande pågår fortfarande. Håret ser ut som jagvetintevadviskakalladet, och det är alldeles STENHÅRT.. haha. Jag har ingen hårinpackning, så just nu får det va så.. Men det är påväg att bli blondt i alla fall. Fortfarande topparna som inte vill ge med sig, men jag blir nog blond till julen i alla fall! ; )
.
jag tänkte bara uppdatera lite om what's going on! Har ingen aning om när datorn blir klar, förmodlingen till nästa sommar om vi har tur.. nej men vi får se!
.
Tills vidare ha det gött som tusan!


det är väl såhär mitt liv känns just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Madicken - Från självskadebeteende till lycka

Vad kul att du vill vara med :D

Är allt bra idag då? :D

2010-04-25 @ 10:54:32
URL: http://conler.se
Postat av: sarah

naw ska du få en kanin?:) va kul :P

2010-04-25 @ 21:01:31
Postat av: simone

Tjo josefine, firar du valborg idag? Här blir det lugnt tror jag, blev firande igår istället :D

2010-05-01 @ 16:17:55
URL: http://fattybom.se
Postat av: simone

haha så sött foto :D

2010-05-06 @ 13:49:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0