Halloween närmar sig.

2009-10-28 @ 15:52:50

Inte alls långt kvar nu till den efterlängtade dagen då alla spöken går loss i mörkret. Själv har jag inga större planer för iår. Visserligen blir det spökkväll i stallet imorgon, då vi ska skrämma skiten ur alla småbarn som vågar sig dit, och nästa helg blir det halloween fest fast med temat 'sexig'... man kan ju alltid klä ut sig till en mördad strippa eller nåt....

Jag hade gärna köpt mig ett par stifttänder från buttericks och gått omkring och lekt Edwards lover eller något, men tyvärr är dom där satans stifttänderna ganska dyra + att jag inte har tid att åka ända in till stan för att köpa dom. jag får väl önska mig det i julklapp eller nåt, för nästa år..! Då ska jag gå loss och vara vampyr! Edward, here I come! Haha!

Ååh, nu blev jag verkligen sugen på att klä ut mig extremt, förra året blev en flopp minsann. Meningen var att vi skulle anordna en spökkväll för småbarnen, låta dom gå en spökrunda i skogen, men av någon anledning hade alla en varsin ficklampa i handen och det förstörde ju precis allt. Jag som hade klätt ut mig till en psykad död flicka, liknande hon i the grudge. Jag som var så pepp, och så blev allt en riktig flopp.. Jag hoppas verkligen inte at fallet blir så iår för då lär jag bli extremt deprimerad.

Vad har ni andra för planer inför halloween?





(bilder lånade från buttericks hemsida)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0