Lite uppdate + Illustration

2009-06-20 @ 20:05:17
Nu är jag då tillbaka igen!
Den nya designen är klar, och jag är nöjd som tusan. Jag har suttit hela dagen och fixat och knåpat, så nu tänker jag ha den här ett bra tag iallafall, eftersom att det tar på krafterna att designa bloggar.. ;)

Jag kommer att uppdatera lite granna om saker som hänt och blabla, lägga ut bilder och annat skojsigt att se på. Typ som bilderna från balen och avslutningen. Även om det gör ont att tänka på det.

För att göra detta inlägg lite intressantare lägger jag ut en bild på mitt slutprojekt i bilden. Bilden tog nästan 4 timmar att göra tror jag, och då satt jag både i skolan och hemma och knåpade på den. Och nej jag vet att människan inte har några bröstvårtor (haha!) men dem suddade jag bort då jag skulle lämna in den eftersom att jag fick någon sorts "vad-kommer-hon-tro-om-mig-egentligen" ångest. Kanske ritar dit dem någon dag.. haha.


Kommentarer
Postat av: jacci:)

fy fan vad snygg desigen blev:D

2009-06-20 @ 20:45:55
URL: http://jacquelinear.blogg.se/
Postat av: f

Fin blogg

2009-06-21 @ 12:55:53
URL: http://flisannss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0