Besök!

2009-07-04 @ 15:10:10
Idag får vi besök av min pappas syster och hennes man, och med sig kommer dem ha en lite fillur. Vi ska agera hundvakt åt den lilla filluren under kvällen, och bara tanken på att en livs levande hund ska komma på besök i vårt hus får mig typ att gråta av lycka... haha. Fan va fånigt det låter, men är man en djurtönt & har en allergisk pappa samtidigt så är det svårt att hålla inne alla känslor.

När vi hade Pixie, nakenkissen, hemma hos oss var jag nog den lyckligaste personen i världen vid det tillfället, och när hon tyvärr var tvungen att åka hem så bröt jag ihop totalt. DET ÄR INTE LÄTT ATT TYCKA OM DJUR SÅ MYCKET SOM JAG GÖR. Gaahh..! Som tur är kommer Pixie förhoppningsvis tillbaka till oss snart, och stannar en längre tid. Men vi får se hur det blir..


Bild från april 2008 då Pixie bodde hos oss i tre dagar.


Kommentarer
Postat av: gissa 3 gånger:)

oj är det redan 1 år sen hon var hos er?:O fan vad tiden går snabbt:(

2009-07-04 @ 15:32:19
URL: http://jacquelinear.blogg.se/
Postat av: My J

sött :)

2009-07-05 @ 17:35:56
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0