Plugg..

2009-02-12 @ 17:43:02

Skriva uppsats är  nummer ett för mig just nu.
Andra världskriget var det om ja.. Jag hade nog helst av allt gått & lagt mig på en gång, för jag är så satans trött, även om skoldagen var kort idag.. Men imorgon blir det sovmorgon till 10.30(!!) och efter skolan drar jag hem till Jaccie, det blir en liten tjejkväll med Jaccie & Sarah, bilder kanske kommer upp på lördag. NU ska jag fortsätta med det där kriget ja..

Hmm... ikväll är de Bondi beach.. måste försöka hålla mig vaken så att jag kan se på de.. btw, Kissie har blivit galen!



Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :D

2009-02-13 @ 01:51:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0