Paus i bloggandet.

2009-04-07 @ 21:03:45
Nu på senaste tiden har det bara kommit upp  tråkiga vardagsinlägg här i bloggen, och det hela beror på att datorn inte pallar trycket längre. När jag ska redigera bilder i PS hakar det hela upp sig, och jag kan knappt vara inne på internet längre, eftersom att de flesta hemsidor är för "flashiga" för min dator att man kan tro att den får en hjärtattack. Därför ska jag inte anstränga den mer utan jag tar en liten paus, (vill inte riskera att datorn dör helt och hållet och att alla mina värdefulla saker försvinner), men den blir inte långvarig. Förhoppningsvis ska vi åka och kolla på en ny dator nu till helgen, och antagligen köpa en också, då kommer jag att börja blogga igen. Men om nu inte datorköpet blir av, så blir väntan längre.

Men när jag väl fått min nya dator, så lovar jag att ladda med nya och 'roligare' inlägg. I Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0