Måndagsbekymmer

2008-09-01 @ 18:16:12
När jag klickade in på blogg.se blev jag lite chockad.
Hade ingen aning om att dom skulle göra om den, men resultatet vart ju skitanajs ju! Den är ju mycket snyggare och roligare än den förra! Me liek!

Jahopp, vad händer i mitt liv idag då? Imorse var jag nära på att skita fullständigt i att gå till skolan. Jag fattar inte varför helgen ska gå så j*vla fort? Helt plötsligt vaknar man och det är måndag igen! HataHataHata!! Eftesom att det är måndag, betyder det att det blir fullproppat med läxor i allmenackan, så jag har mest suttit och gjort dom nu när jag kom hem. Missade tåget hem för övrigt, eftersom min syster hade tagit mitt tågkort, så var jag tvungen att pröjsa själv, och jag var inte glad.. för jag var tvungen att vänta en hel timme!

Hösten är ju här iallafall, det märker man tydligt. Hade väl tänkt att kanske ta med mig kameran och fota lite. Det var lääänge sedan nu och jag behöver liva upp mina inlägg lite.

Hade tänkt att lägga ut dagens låt/bild snart :)  CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0