Boo!

2008-10-30 @ 20:34:46
I'm back.
Spökkvällen igår var inte så lyckad fakstist. Eller, det var själva spökrundan som blev lite fel, småbarnen fegade ur och dom som gick förstörde de hela genom att gå fram till spökena o peta o dra i håret på dom. That was not very nice.. När jag o Sofie kom hem så däckade vi i sängen efter bara nån timme och vi sov till klockan 2 idag, sen kom min fader och hämtade mig. Nu sitter jag här, lite småtrött och ganska förbannad.. men vad jag är förbannad på tänker jag inte dra upp här. Senare ikväll ska jag se på medium, och sen blire lite dregel framför Bonbi Beach. ;)

btw, Stylissimo har en tävling där som jag är med i där man kan vinna en invite på spotify. För mer info klicka HÄR! ;)


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ooh, så hur var det? var det bra?

2008-10-30 @ 20:59:49
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0