utvecklingssamtal.. yay

2008-10-21 @ 19:30:12
Hello,
Fan va skönt de va att slippa vakna upp till väckarklockan.. men jag sov ändå inte så värst länge idag. Först vaknade jag vid nio, sen somnade jag om till typ halv elva. Då orkade jag inte ligga kvar i sängen mer, så jag glodde på teve ett bra tag. Loggade sedan in på datorn & kollade på lite bloggar.. så.. hur var nu utvecklingssamtalet..? well, som på alla mina andra samtal så "klagar" dom typ på att jag inte säger så mycket på lektionerna, men förutom de så gick det bra. Snart ska jag glo på teve igen, Ugly Betty & Desperate Housewives står på menyn idag, samtidigt ska jag försöka laga mina fula H&M byxor som sprack på högra knät förra veckan, kul! See ya!

Som ni kanske ser så har jag tagit bort profilbilden nu, den är så gammal så jag orkar inte med den längre. Ska ta en ny nån gång i detta liv, när jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0