Söndag,

2008-10-26 @ 13:02:18
God eftermiddag..
Sitter och läser lite bloggar här och där och lyssnar på lite musik. Den här morgonen har varit seg, jag har tittat på Miami Ink och bara varit allmänt lat. Senare idag ska jag åka iväg till min bror och hälsa på. Har inte träffat honom på ett tag så de ska bli skoj. Juste.. någon okänd person har ringt till min mobil idag, jag hatar verkligen när personer ringer och man inte får veta vem det är, jag brukar oftast inte svara då, men de är fett irriterande ändå och jag har varit med om att personer som ringer från skyddat nummer bara sitter o fnittrar i luren medans man känner sig som ett jävla miffo när man nästan skriker i telefonen och frågar vem de är.. I hate it!

Igår så kollade jag igenom min mapp där jag har dom flesta av mina illustrationer, de va ganska underhållande att se hur dålig man har varit en gång i tiden.. ehe. Jag förstår verkligen inte hur jag kunnat tycka att endel faktist var snygga när jag tittar på dom nu och bara skrattar åt dom. :] Well well, Jag kanske visar upp några av dom.. nån gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0