Lördag, yeah.

2008-10-25 @ 13:27:14

Hey,
Gårdagen var mysig. Jag och Jaccie satt mest framför datorn och uppmanade massa människor att rösta på våran text. Just nu ligger vi trea, vilket känns great! Jag & Jaccie tittade lite på Idol .. och jag måste nog säga att Idol har blivit en riktig flopp känner jag, det är ju dom bra som åker ur ju! När klockan var halv elva så gick vi ut och gick en stund med min syster. Idag åkte jaccie hem tidigt, för dom skulle tydligen åka och hämta hennes moped.

Just nu sitter jag bara här och häckar, lyssnar på musik & försöker se på teve samtidigt. Har inga planer för idag, så de blir väl till att sitta vid datorn o häcka hela dagen antar jag. Men jag ska nog försöka hitta på nåt vettigt.

Talk to you later.


Markus Fagervall.



Kommentarer
Postat av: Estefany

Ja gillar hand frissa :D

2008-10-31 @ 00:34:43
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0