En dag med vännerna.

2008-10-16 @ 20:12:21

T j o l a h o p p .
Idag slutade vi tidigt, så jag, Jacci och Sarah åkte in till Södertälje för att fika o köpa lite kläder. Det var jätte trevligt. Jag hittade bl.a en super söt tröja från H&M med ett motiv av en katt på, den ska jag bära imorgon då vi har "fin fredag" i skolan. ;) Sedan köpte jag ett par tights, skulle ha köpt ett par som 'skimmrade' men jag hittade dom inte först efter att jag hade köpt upp alla pengar, så de blir till att köpa dom nästa gång. Jag köpte också en ny sminkborste, till min samling.. ehe, och en ny dipliner och rouge. Vi hade verkligen jätte trevligt, och snart ska vi tre gå på bio också, när vi får mer pengar förståss..

Snart kommer snön, det känner jag på mig.. därför får jag inte glömma att lämna in mina skor för omklackning (om de nu ens finns ett sådant ord som heter så?) så jag kan ha dom iår.. har inte haft dom på nästan ett år, och de e bara för att jag inte orkat lämna in dom.. ehe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0