Dålig uppdatering,

2008-10-15 @ 11:08:46
Jag har inte bloggat på ett ganska bra tag känner jag, men jag har inte kunnat komma in på min blogg, eftersom de tar typ 100år att logga in och sedan 200år att komma fram till att skriva ett nytt inlägg, så jag har inte orkat riktigt.

Idag är jag hemma från skolan, blev sjuk i måndags i skolan, och var då tvungen att gå hem. Hade 38, nästan 39 graders feber.. inte kul. :/ Men nu är jag iallafall på bättringsväg, och om jag inte har feber ikväll så ska jag åka till skolan imorgon. Jag och några kompisar ska åka & shoppa efter skolan imorgon och de hade inte varit kul att missa de.. Idag ska jag ägna mer tid åt att skriva i bloggen, ta igen alla dagar som jag inte har bloggat (;

hörs senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0