Regn.

2008-11-11 @ 16:48:54
R e g n  R e g n  R e g n .
Skitkul, verkligen. Jag blir alltid så nere när det regnar. Sängen är typ det enda som lockar just nu, att få krypa ner under täcket o slumra till framför teven. Förut brukade jag alltid spela the sims 2 som en tok regniga dagar.. men när inte datorn funkar så är det kört. Jag måste alltså vänta tills nästa år på en ny dator om inget mirakel skulle inträffa vilket jag inte tror på.

Btw, i februari kommer en uppföljare till mitt älskade sims som endel kanske redan vet. The sims 3. Vi får hoppas att jag fått ihop en dator tills dess. I can't wait.



Idag har jag inte så stor blogglust, mitt varma täcke kallar på mig och jag kan inte neka. Ska nog se på lite television, sen får vi se om jag kanske bloggar ikväll. I dunno. See ya!


Kommentarer
Postat av: pullan

Livet är ju orätvist

2008-11-12 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0