Hemma igen!

2008-07-25 @ 21:56:46
Efter att ha suttit i evigheter i en varm bil känner jag mig nu tröttare än någonsin.
Det är aldrig kul att sitta i en stekhet bil i fleera timmar, och jag lovar att jag var på dåligt humör när det var dags att åka hem från göteborg. Men det har varit kul iallfall, även om det var typ 30grader och man typ dog. Dagen efter att vi kom till Göteborg så gick vi på Liseberg, och det var super kul. Jag åkte Balder för första gången (sist jag var i Göteborg så åkte vi inte Balder eftersom kön var typ kilometerlång!!), och så åkte vi den nya bergodalbanan Kanonen, den var hur grym som helst :3

Andra dagen gick vi på Universeum, det var väl sisådär, inte såå kul som jag hade hoppats på, men efter det gick vi på Liseberg igen (Vi hade sånt där 2dagars åkband)

Tredje (och sista) dagen shoppade vi, och jag köpte lite kläder och annat kul, jag kommer typ inte ihåg vad jag köpte XD
Så nu sitter jag här hemma igen, blablabla.. :3 skriver en annan gång, då jag har nåt att skriva om 8)

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0