Tisdag

2008-12-30 @ 17:49:47

Den här dagen har varit seg. Jag intalade mig själv igår att jag skulle städa mitt rum och min garderob men det blev det tyvärr inte mycket av. Vaknade vid halv tolv idag och fastnade framför teven ett antal timmar. Inte förrän vid tre så tog jag mig an lite av städningen.. men segt gick det. Nu ser det någorlunda rent ut.
Idag fick jag ett mejl angående meloditextivalen. Vi ska tydligen träffas i januari och träffa alla artister, dansare mfl. Jag fick typ panik och ringde till Sarah.. som också fick panik. Det här var tydligen större än vi hade väntat oss.

Den 9e Januari Har Let's Dance premiär på 4an. Jag brukar egentligen inte kolla på det. Men den här gången blir väl ett undantag då både Blondinbella & Kitty Jutbring ska vara med. Det får jag inte missa. :) Heja Kitty!


Kitty Jutbring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0