Spexigt..

2008-12-18 @ 18:02:05

Finally, It's over.. Men damn vad kul det var. Bara någon timme innan spexet skulle börja så var vi tvugna att byta verision av låten så att Jossan kunde sjunga den bättre. Det blev ett jävla tjafs & tyvärr drog sig 2 av tomtenissarna ur dansen pga bytet. Men vi andra valde att fortsätta. Konstigt nog var jag inte nervös alls, medan mina vänner typ nästan kissade på sig av nervositet? Haha. Fick tyvärr inte ihop några bra bilder, hade inte så mycket tid till att fota men jag bjussar på en från gårdagens träning :)

Imorgon är det då avslutning, längtar inte direkt. Hur i helsike ska jag klara mig utan mina vänner på lovet? gah.. 
 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden vart riktigt jävla fin:D

2008-12-22 @ 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0