Never Let Me Go..

2011-10-08 @ 23:20:14
Någon mer som var ute och såg meteorregnet ikväll?
Jag kan iaf säga att det var något av det mäktigaste jag har sett, och medan man står där så flyter tankarna automatiskt in i de där djupa tankarna då man ställer sig frågan vad som egentligen finns där ute. Just nu sitter jag och skriver små lappar och sätter upp lite överallt vid skrivbordet på vilka filmer jag har missat att se, och som man verkligen inte får missa, bara på tal om ingenting. Jane Eyre & Never Let Me Go bland annat.

Kvällar med meteorregn & fina filmer är oförglömligt,
Nej nu ska jag kila.





Kommentarer
Postat av: camilla

blogga för fan

2011-10-11 @ 19:04:42
URL: http://pullanthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0