Scientist

2011-05-29 @ 18:51:00



Jag kan stolt meddela att jag har låtit mina ben lida idag. Som en försenad födelsedagspresent åkte jag idag med modern och fadern för att köpa en epilator. "Vilken skam" kanske ni tänker. "Precis som att lida i helvetet". Nej nej nej, säger jag. Det var inte ens i närheten av hur hemskt alla andra har sagt att det är. Jag har innan fått rådet att inte köpa en epilator just för att det gör så förbaskat ont. Men jag vet inte.. är jag en superhjälte då i sådana fall, eftersom jag bara satt och skrattade åt hur fånigt det är. Det gör inte ont. Det sticks bara en massa massa. Visst var det inte det skönaste man kännt, men alla dessa videos på youtube där alla sitter och gråter över hur ont det gör är bara fåniga. Jag föreställde mig att det var någon som drog med sin nagel över benet, ganska hårt då. Mer än så var det inte.

Och belöningen efteråt är ju oslagbar! Nu får jag ha såhär fint lena ben i flera veckor! Aldrig mer stubb! Aldrig! För de nya håren blir ju så mycket finare och ljusare än de innan.

Jag råder alla som vill slippa raka benen var och varannan dag att gå och införskaffa sig denna underbara makapär, för det är bara för mysigt med lena fina ben.

PS Bästa tipset är att duscha varmt innan du epilerar. Annars gör det ont as hell, har jag märkt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0