Edward & Jag, hah...!

2009-03-21 @ 23:33:01

Jag lär ångra mig när jag väl lagt ut den här bilden... haha.. men okej..

Linnea skickade en länk till mig till en sida där man kunde klippa in sitt ansikte tillsamman med någon kändis eller annat och blablabla.. "KÖR HÅRT!" tänker jag, och letar genast upp Twilight bilder, dock blev inte resultaten så bra, så jag försökte mig på att klippa ihop de hela i Photoshop istället, resultatet blev detta..

Kanske inte hur bra som helst, men alltid något.. det ser bättre ut om man vrider på huvudet... eller så behöver man inte titta på den alls.. Haha. Jag är inte van att lägga ut bilder på mig själv nu för tiden, nu får jag mest bara ångest över det.. Och dessutom är bilden hundra år gammal, mmh! men jag låter det gå för den här gången. Haha.
Bilden blev ju ganska bra iallfall.. för att va första gången!


Kommentarer
Postat av: Ella

Skit snyggt!! Sådär skulle jag aldrig kunna göra!

2009-03-21 @ 23:36:33
Postat av: Emma

Asgrymt för att vara första gången! ;) Kram Emma

2009-03-23 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0