We Cannot Really Love

2011-09-25 @ 22:20:00
Det är så mycket som händer nu så jag har liksom inte tid eller ork till att vilja blogga längre. Projektarbetet är igång, och även om jag är i full gång så är jag fortfarande stressad över allting, jag vill ju att allt ska vara perfekt, men det lär nog vara såhär ända fram tills allt är slut. Sen kan jag andas ut.

Jag har fått tillbaka lusten att vilja måla igen. Problemet är bara att jag inte har någon tid till det. Som den kloka människa jag är så måste ju förstås skolan komma före, och det tar sin lilla tid. Dvs hela min fritid.

I november åker jag & familjen till Paris för att hälsa på min syster. Det ska bli underbart, fast nu blir jag bara ännu mer stressad över att jag kommer missa så mycket, samma natt vi kommer hem är den veckan jag börjar praktisera. Visserligen ska det bli kul, men det här är samtidigt något som sätter press på mig för vad jag vill göra i framtiden.

Jag låter tiden gå och avgöra, nu måste jag tyvärr avsluta detta inlägg, men jag gör det med lite inspirerande bilder som får vardagen att bli lite ljusare. Kan inte lova något om när jag kommer tillbaka, det kan ta ett tag när man har mycket att göra. Så ja, gråt inte för mycket barn.

Frid på er



Kommentarer
Postat av: Jennilie

Ahh vilken härlig vit säng, kom till mama!!!

Sen ville jag bara säga det att jag har fått väldigt många och fina kommentarer för mig bloggdesign och jag trivs som attan med den :D



Min mamma har också en blogg som jag gjorde designen till för typ 100 år sedan känns det som men nu skulle hon vilja ändra lite grejer i designen. Jag har provat att ändra lite men det vill bara inte bli bra så jag undrar helt enkelt om du skulle vilja ta på dig det lilla projektet? Det är inte mycket som ska ändras, mer smågrejer. Men känn dig inte tvingad, okej?!! :)



Här är hennes blogg; http://millapaosterlen.blogg.se/

2011-09-26 @ 21:27:41
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Hmm, kommer inte ihåg om jag skickade med länken till hennes blogg så här kommer den (igen?).

http://millapaosterlen.blogg.se/



Kram :D

2011-09-26 @ 21:28:34
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Så kul att åka till Paris förresten!

Tack så jätte mycket, men är det verkligen säkert? Jag ser ju att du är stressad så känns dig absolut inte tvingad. Men sen får vi se lite när det blir för nu börjar mamma säga att hon kanske vill byta till blogspot istället, hon ska börja satsa lite mer på bloggandet och inredning mm och då är det tydligen blogspot som har alla bra inredningsbloggar. OM det blir så att hon byter ska jag försöka göra så mycket som möjligt med designen men det lär nog bli en del jag inte får till eller klarar av och det är då jag skulle behöva din hjälp om du har någon erfarenhet av blogspot. Om det blir så att hon stannar på blogg.se är det som jag skrev sist mindre grejer som ska ändras. Men jag kan väl höra av mig när hon har bestämt sig så ser vi hur det blir och när det blir jag behöver din hjälp om du inte är för upptagen/stressad :)



Kram kram!

2011-09-28 @ 19:26:39
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0