Take me

2011-10-18 @ 14:15:21

 

I fredags ställde jag upp som modell till min kära vän Sannas projektarbete. Har väl aldrig riktigt varit den som tycker om att stå framför kameran sådär & se seriös ut, men ibland måste man göra saker som man tycker är lite läskigt men samtidigt spännande.

Det var riktigt roligt måste jag säga, & det gör absoulut inget att jag kom hem klockan nio på en fredagkväll. Tjejerna som kom dit och sminkade var hur duktiga som helst, och alla var bara allmänt trevliga! Super Kul! Filmen är gjord av Sannas vän Nicklas som en liten dokumentation från dagen, snacka om skills alltsåå!

Ignorera mitt serious face hela tiden, jag var bajs-nervös ska jag säga!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0