People Help The People

2011-10-01 @ 14:17:53



En liten film snutt jag gjorde, för att testa den nya kameran jag fått låna av en vän.
Nöjd med kvalitén, men lite mindre nöjd med redigeringen. Men det kan man alltid göra om någon dag!

Totoro har fått vara ute heeela dagen idag & han stormtrivs. Grannarna kommer ständigt och ringer på och frågar om jag vet om att min kanin är lös i trädgården. Ja såklart! Han får vara lös på trädgården. Alla kaniner borde få ha en egen trädgård att springa runt fritt på. Jag behöver inte ens hålla koll på honom när han är ute. När han blir trött skuttar han in i sin bur igen, för där är han ändå tryggast när han vilar.

Enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0