Neon Trees

2011-05-28 @ 19:35:42


Jag har suttit och spanat in träklackar nu på senaste tiden. För det går inte att undgå hur jäkla snyggt det är nu till sommaren. Mina favoriter från Nelly är tyvärr slut i min storlek, så jag väntar ivrigt på att få ett mejl om när dom kommer in igen. Skulle jag få sommarjobb, vilket jag får reda på innan den 10e juni, så skulle jag fakiskt unna mig ett par riktigt fina skor. Likaså om jag skulle få jobb i höst.

Nu väntas det röjning i sovrummet, sedan ska jag ta min halvdåliga rygg och yoga lite på min nyinköpta yogamatta.
Hade jag haft något av dessa par, hade jag lätt prövat att yoga i dom!


Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt snygga!

2011-06-07 @ 18:24:17
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0