Visitor..

2011-03-14 @ 18:45:30


Totoro har haft besök inatt av denna lilla krabbat.

Precis när jag skulle gå och lägga mig, så såg jag den här varelsen skutta omkring och nosa runt Totoros bur, och det var ingen blyg en. H*n liksom sträckte sig upp mot buren för att nosa, men vad jag kunde höra så stördes inte Totte av det, annars brukar han alltid stampa i backen som en tok. Imorse när jag kikade ut satt den där igen, därav knäppte jag bilden.

Jag vet inte om jag ska bli orolig eller så. Dom kanske sitter och planerar en rymningsplan ihop.. dom kanske till och med är ett par! Blir kul att se om det kommer några grå/bruna vildkaninungar till våren då... Söt var den i alla fall.

Man kanske kan försöka sig på att tämja den. Ehehe!

Visst har jag slagit in hans bur fint? Han störs inte av vinden om nätterna iaf :)


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?

2011-03-16 @ 20:55:50
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Linda

Men gud så sött med besök :)

2011-03-25 @ 12:45:14
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0