Love, love, love...

2011-03-18 @ 20:25:42

Ja hörni.. jag kan i alla fall meddela att Totoro nu, officiellt, kan räknas som en riktig man. Jajemän, denna vildkanin som kommer och hälsar på har fått hans instinkter att ta över och han har blivit helt.. ja.. kär! Igår var han helt galen och hoppade runt i buren när hans käresta satt utanför. När jag sedan kom för att ge honom mat var han helt till sig, och ville verkligen inte sitta i buren.. nejnej.. han ville ut och möta sin älskade fru, och inte sitta och få sitt dagliga kli bakom örat. Och ja, hans manliga organ är aktiva.. det har jag själv fått lära mig att man ska hålla koll på.. Nu är ju bara frågan om han kommer hålla på såhär hela tiden. För den där satans frun han har gått och skaffat sig är då ganska ofta och hälsar på.. vilket jag och mamma är lite emot.

Finns inte så mycket att göra, får väl låta det gå en stund och se om jag kanske blir tvungen att överväga ett ingrepp framåt sommaren sommaren för Totoro. Vill hemskt gärna inte kastrera Totte, av olika skäl, men blir han allt för jobbig att handskas med så måste jag tyvärr överväga det.. och då får han väl bli tjock och tråkig...

Well, well. Någon som vet hur man talar om för en kanin att ta det lite chill?
Grattis Grattis kanske man ska säga iaf.. Eller? ;O


Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Det där med tjock och tråkig stämmer faktiskt inte :) Tjocka blir de bara av för mycket och fel mat samt för lite motion. Lite lugnare kan han bli, framförallt mindre kåt och allmänt stressad. Jobbigt med en fru som han inte får sätta på, stackars finaste Totte. Hi hi!

2011-03-24 @ 23:37:09
URL: http://Kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0