Grattis i efterskott plutt!

2011-03-28 @ 18:15:04



Snart ett år sedan min lilla plutt kom hem till mig, ett år som känns som en evighet. Det känns som att jag har haft Totoro hela mitt liv, kan inte tänka mig ett liv utan att gå upp på mornarna för att mysa med honom innan skolan, peta lite på honom efter skolan & sedan kramas lite extra på kvällen. Han har det bra tycker jag & alla andra som får se hur han har det. Mamma säger att han är världens lyckligaste kanin, för det är då tur att han hamnade hos mig. Man kan säga att jag har samlat på mig en massa kärlek över 17år att ge till någon egen att rå om, och nu har jag alltså överöst honom med kärlek i snart ett års tid.

Hade inte riktigt tiden till att ge honom något extra gott i helgen, men ikväll lovar jag att det blir kanintårta! Han lär nog inte tappa sina 400gram på ett tag, som veterinären sa att han behöver. Men jag tänker i alla fall inte pressa honom, man kan säga att jag har gödit upp honom med kärlek, för hade jag inte gjort det vet jag inte om han hade klarat av sin första vinter. Som tur är blir det minst 10vintrar till, eller jag hoppas i alla fall att han hänger kvar några år till, tröttna på honom lär jag aldrig göra.

Grattis m i n   p l u t t e t j o c k i s k å t i n g m y s g u b b e !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0