Clouds

2011-03-21 @ 16:57:31



Försov mig ganska rejält idag. Inte så bra. Men vi hade ändå inga vettiga lektioner idag, så det fick bli till att plugga matte idag. På onsdag blir det prov, och hur bra jag än känner mig på det momentet vi håller på med nu, så är jag inte så säker på att jag kommer klara det. Dem ska alltid göra alla frågor så jäkla invecklade ijämförelse med de i boken. Men men.. när matte B är slut slipper jag det för gott. Hallelujah!

Är så himla glad över att det bara blir varmare och varmare, snart åker vårjackan på & kilklackarna likaså.

Har gjort om designen som ni kanske ser. Tryck F5 en extra gång, för jag har pillat så himla mycket nu så allt är nog väldigt förvirrat fortfarande. Hade inte tänkt blogga så mycket mer idag, imorgon är det utvecklingssamtal, och då får jag stanna i stan ända till klockan 7, så då kan ni inte räkna med att jag uppdaterar särskilt bra.

Men jag ska försöka mig på lite mer uppdatering framåt veckan.

Svarar på alla kommentarer när jag har lite mer tid.

Puss & Kram!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0