Gaston + Heidi

2011-06-06 @ 19:14:57
Dessa dagar ligger jag bara och slappar i solen & steker fläsket så några inlägg blir det inte. Igår fick vi besök av en liten, liten kaninunge på tomten. Grannarna undrade om den kanske hade rymt, men jag såg klart och tydligt att det här har en vildkanin. För att vara vildkanin så var den inte så rädd. När jag satt vid Tottes bur vågade den sig riktigt nära, som närmast 30cm. Så den satt där, och åt en massa gräs och tittade lite på mig ibland. Men när Totoro fick syn på den lilla filluren gick det bara överstyr.

Jag har aldrig varit med om att Totoro juckat såhär, aldrig närmare bestämt. Det var bara så järnvägars äckligt att se hur han... ja.. höll på när den lilla kaninungen kom fram för att nosa.

P.E.D.O.F.I.L.
Nu ryker hans kulor kan jag tala om, för såhär får inte ens en kanin hålla på.

För att komma på lite bättre tankar lägger jag upp bilder på Totoros föräldrar. Gaston är fadern & Heidi modern, men det var väl ganska lättgissat? Totoro är så fruktansvärt lik sin pappa alltså. Söt som socker, men snuskig som satan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0