tok i bur

2011-07-31 @ 23:41:36



Min kanin är bra tokig. När vi får besök av finfina Happy blir Totoro galen. När hunden inte är så nära gör det inte så mycket, men ibland hör man ett argt "STAMP!!!!!!!" från honom. Sitter jag och klappar Happy börjar röjet. Först irar han omkring och svär för sig själv i buren (nästan så att man hör på riktigt alltså..) för att man är en jävel som överger honom, sedan när man kommer fram till hans bur får han panik, på grund av hundlukten, så han tror ju först att man ska äta upp honom... sedan när det värsta gått över och han lugnat ner sig och insett att man inte alls är särskilt sugen på kanin så får man bara den där blicken som meddelar en att han är mycket besviken på att man väljer rovdjurets sida och inte gräsätaren. Det tog ett bra tag innan han ville förlåta mig efter det... ( mitt tips är att muta med lite öronmassage )

Så nu tvingar jag honom att ligga på en handduk som luktar Happy så att han ska vänja sig lite, för så fort jag har rört vid hunden blir det ett jävla tjat...

ni ser ju blicken på bilden... "vilken sida är du på....!!!?"

 



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad söt! Jag har haft en kanin innan och nu blir jag lite sugen på att skaffa en igen ;)

2011-08-02 @ 21:45:10
URL: http://malinbs.wordpress.com/
Postat av: LJ photos&texts ♥

Himla supersnygg design och header du har!

2011-08-05 @ 00:32:56
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: My ♥ From depp to pepp

fin blogg, allt bra?

2011-08-06 @ 08:44:12
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0