Windsong

2011-01-04 @ 21:52:50

Har haft en fantastiskt mysig dag tillsammans med tjejorna. Åkte hem till Meeri vid två, och där väntade en kåt Nestor som ville mysa lite extra med mitt ben sådär. Sedan satt vi och åt snacks och bara pratade lite allmänt. Det är så det ska vara. M y s   h e l t   e n k e l t !

Mor och far hämtade ut nya bilen i dag föresten, den är fin, riktigt fin.. En Volkswagen Tiguan.. Dagen då jag får köra den blir en lycklig dag.

Imorgon ska jag iväg till stallet vid 8 tiden på morgonen. Då väntar lite arbete tillsammans med några andra stallbrudar. Som belöning får vi rida. Urtrevligt när man får göra sånt. Vill väldigt gärna rida snygg-Eddie, på bilden.

Kanske tar med kameran, som jag förövrigt tänker lämna tillbaka tyvärr. Om det inte hade varit för att bilderna blir brusiga så hade det varit en kanonkamera. Får hitta en ny älskling.


Kommentarer
Postat av: eliiin

vilken superfin blogg du har, verkligen!

2011-01-09 @ 20:50:54
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0