Vardagsrums drömmar

2011-01-15 @ 19:35:13

Idag har det inte hänt sådär jätte mycket här hemma. Har städat rummet lite, redigerat en film och bara slappat. När modern och fadern kom hem bjöds det på semla. Gott gott! Och jag och mamma tog fram sax och lim och började med ett kollage över hur vi vill ha vardagsrummet. Känns kul att få vara med och bestämma, och även om inte mamma och jag har exakt samma smak, så kom vi en bra bit i alla fall! Lite av det här uppe kom vi fram tills, och lite annat klippte jag dit bara nu, som ytterligare förslag.

I n r e d n i n g   ä r   k u l !

P.s Ny kategori "Inredning & Inspiration".



Kommentarer
Postat av: Mandana Veysi

sv: Jo det är riktigt roligt!

Du kan börja med att ta fram lite godis som du vet att kaninen tycker om, ex banan, äpple eller om den tycker om någonting annat, du kan även bara ta lite pellets. Sätt kaninen i rummen du är och visa vad du har i handen, låt kaninen nosa lite och flytta dig lite försiktigt. så den följer med din rörelse, gör så några gånger och lägg sedan till ordet du vill använda vid inkallning, jag säger "Joshi, kom hit" eller gör ett ljud som joshi är van vid sen han var liten. Jättesvårt att beskriva ljudet men. :) Det tar inte så lång tid att lära in det, speciellt inte om du har ett matvrak till kanin! :)

2011-01-15 @ 21:46:07
URL: http://mandanaveysi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0