To Cold To Breathe With U

2011-01-26 @ 20:12:44


Tycker så synd om min pedo-bear som ska behöva bo utomhus i sånt här väder.. Nu får han nästan dubbelt med mat för att han ska stå ut i kylan, och när jag kom dit nu var han nästan täckt av frost på nosen.

S t a c k a r e . :(

Imorgon blir det nog ingen utsikt för honom. Då får mattan och brädorna hänga för buren hela dagen. Det märks att han inte tycker så mycket om vintern.. han får inte vara ute på nedervåningen alls under dagarna, då ovanvåningen måste kunna fyllas med halm, dessutom är öppningen till nedervåningen igensnöad. Först hade jag tänkt fylla nedervåningen även den med halm, men eftersom han inte får vara där nere under nätterna så funkar det helt enkelt inte. Rävarna håller till i närheten, därför känns det bäst att ha honom uppe.

Jag är i behov av en ny bur känner jag. Han känns även alldeles för stor för den.
S y n d   a t t   a l l t   k o s t a r   p e n g a r   b a r a .


Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Han ser ut att vara väldigt kär i sin matte i alla fall, trots allt. Jobbigt med utekanin på vintern. Vissa kaniner trivs ju inte alls med det, medans andra inte trivs inne verkar det som.



Fast det är allt bra mysigt att ha dom inne tycker jag. Mina älsklingar. <3

2011-01-27 @ 10:42:28
URL: http://kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0