My love..

2011-01-24 @ 21:39:15

(bilden syns ibland inte..)
Jag har gått och blivit störtförälskad! Herregudarsskymning! Denna lilla pojke mötte jag en dag när jag låg hemma i min säng och tittade på Misfits. Då dök han upp! Dock inte bokstavligen i mitt rum.. utan på datorskärmen..

Herregud! Om det är någon där ute som aldrig sett ett enda avsnitt av denna underbara serie Misfits så ta er genast i örat och skäms! Finns inget bättre att sysselsätta sig med en slapp kväll då inget annat går på teve. (Hallelujah för piratebay..)

Nej hörni, nu ska jag gå och gråta lite för att det inte finns sådana här söta killar i sweden.
Jag tror jag flyttar till England nu va.
H e j   s å   l ä n g e !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0