I'm coming up only to hold you under

2011-01-31 @ 20:29:21

Hade helt glömt bort det. Idag lämnade dessa fina varelser denna jord.

Simon. Det var ett bra tag sedan jag fick sitta på din rygg. För att vara så liten så är du en liten rackare till ponny. Har aldrig förstått varför du alltid backade ner i dikena under uteritterna, men du var en mysig häst. Synd att hovarna aldrig ville bli bättre.

Lillebror. Stallets största häst med ett väl passande namn. Snällaste varelsen på denna jord. Har fortfarande ångest över sista gången jag red dig. Du var så gammal och trött, klart du inte orkade hoppa en massa dubbelhinder i full galopp. Det finaste var nog när jag red dig i luciatåget. Du var min luciahäst & en fin och glittrig sådan.

Vila i frid fina hästar.
Hoppas äpplena smakade bäst i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0