Each coming night

2011-01-30 @ 13:43:48



Har varit ute med hårbollen idag igen. Han var lycklig som bara den, men han kunde inte förstå varför hans älsklingsspringställe var helt förstört.. mammas buskar alltså.

När han är ute och springer nu för tiden behöver jag inte hålla koll på honom så mycket, han brukar hålla sig i närheten, och han när han känner att han har sprungit klart för dagen brukar han hoppa in själv i buren. Ganska fiffigt, då vet man liksom när han är "färdigrastad" haha.

Är dock så jäkla trött på den satans buren han bor i. Med all halm i så får han typ inget utrymme alls att skutta på. Han kan sitta och ligga, och krypa in i toabåset..
Det borde inte vara lagligt med sådana här små burar, men ändå är det det? Dessutom trodde jag inte att han skulle bli så stor som han faktiskt har blivit, och lite större lär han bli.

Det blir till att hitta någon snickare som kan bygga en större och mer rymlig bur.
Fast jag vill gärna ha samma funktioner som jag har på den nuvarande.. dvs med nedervåning. M e n   d    e t   k a n   b l i   d y r t . .

 



Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Nejdå, finaste Totte... Du ser bara väldigt pussvänlig ut i den där vinkeln :)

2011-01-31 @ 10:50:51
URL: http://kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0