Bara lite allmänt.

2011-01-29 @ 20:55:13

Fullt upp idag. Varit på stan och införskaffat mig lite saker tillsammans med mamma. Bl.a. ett läppstift (20% off på Åhlens alla läppstift med medlemskort) som ni ser på bilden. Efter det åkte vi till min bror och åt middag, där skrutten Molly underhöll oss. Söt katt det där, Ludde känner sig lite utanför, men jag har inte glömt honom. Han är fortfarande min favorit <3

Klippte Mollys klor, katten är omöjlig att klippa, så jag gjorde det medan hon sov. F i f f i g t   v a ? !

Var föresten ute med kaninen idag också. Han var glad som bara den! Han har fått ett nytt koppel, ett 5 meter långt kattkoppel som är suveränt. Nu slipper jag dra i honom när han får tokryck och glädjeskuttar. Förresten så har snön ramlat ner på mammas buskar och total förstört dom.. Totte blir nog ledsen när han får se det...


Nu ska jag ladda upp med chips och smoothie, sedan ska jag se klart säsong 2 av Misfits.
Jag hatar när serier tar slut.. </3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0