Looklet

2011-02-02 @ 20:16:57
Sitter och dricker jordens mest underbara té samtidigt som jag funderar lite över vad jag ska göra härnäst. Om ni som jag älskar té, kan jag rekomendera Liptons Summer Fruit té, smakar sommarbär och grädde. Vilket får mig att längta till sommaren ännu lite till..

Min onsdag har varit händelserik kan man säga. Vi skulpterade nämligen kroki idag. Det var väldigt lärorikt, och kul faktiskt! Kanske inte just den nakna delen, men att skulptera en person lär en att se proportionerna på ett helt annat sätt. Jag tycker det var kul, även om det i slutet blev lite segt, eftersom vi satt i nästan 5 timmar och skulpterade. Kan säkert visa er hur skulpturen blev om jag får möjlighet. (I måndags hade vi också kroki, men då tecknade vi bara av.)

Kan tipsa om en urkul hemsida också. Looklet.com, där man får styla modeller med kläder från irl. Här är några outfits som jag har gjort. Urkul om man typ inte har något att göra, eller bara rent allmänt tycker om att styla.


Imorgon uppdaterar jag nog inte. Fredag vet jag inte. Är bara så himlans trött den här veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0