Let's be happy.

2011-02-28 @ 18:50:39

Förstår inte hur hela den här dagen kan ha gått åt till att bara måla. Igår natt satt jag också med penseln i högsta hugg och fick fram två spontana teckningar. Bilden i mitten är resultatet av en av teckningarna jag gjorde idag. Har dock ingen aning om vad jag ska göra av den, eftersom den är i A3 format.. Den passar inte riktigt in i mitt rum heller.

Sedan håller jag på med en annan teckning som jag tror kan bli riktigt bra om allt går rätt, jag har en tendens ibland att göra too much så att det blir helt förstört.. men nu håller jag tummar och tår att det blir ett bra resultat, för då åker den upp på väggen! Kapooff!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sista bilden var apsnygg!

Sv: Hur går det med ryggen? Du har inte fått tillbaka det onda? Tack så mycket och nog hade vi det skönt allt :D

2011-03-16 @ 18:01:16
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0