Hard work..

2011-02-27 @ 17:08:26



Alldeles nyss åkte min kära Jacqueline hem efter en hel helg tillsammans. Amazing! Vi har haft urkul tillsammans. Bakat inte så snygga Macarons (krävs nog mirakel för att få dom lika snygga som Leilas..) men herre hallå vad goda dom var..!

Nog för att det är lov, så har jag ändå mycket skolarbete att ta igen. Så är det tyvärr när man varit sjuk, och jag längtar verkligen tills allt är gjort, så att man kan utnyttja lovet till fullo. Det som står på listan just nu är bl.a. Skriva ett engelska CV, Plugga matte i massor (!!), plugga till svenska provet (hujedamej..) och sist men inte minst skriva ett arbete om Barocken.

För att få någonting någorlunda gjort tänkte jag nog försöka börja redan nu..
Så ja, blir det glest med uppdatering så förstår ni varför!

W i s h   m e   l u c k !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0