Don't make me bring you back to the start

2011-08-08 @ 15:06:06



Jaha, då var sommaren snart slut och det är inte vädret sen med att uppmana om. Idag luktar det höst i luften, låter stört men det är sant. Jag fruktar den dagen då vi snart blir tvugna att ta på oss ylletrosor och långkallingar och vada fram i den 25meter höga snön till tågen som ändå inte kommer för att hämta oss. Dessutom börjar man trean, och det är med blandade känslor jag låter året fortgå. Jag vill ju ha sommar, men nästa sommar spenderas arbetslös antagligen och med tvångstankar om vad fan man vill göra med sitt liv.

Jag vet vad jag vill göra iaf, inte ett jotta! Om det så kunde bli. Jag sitter hellre hemma och lanar sims än snofsar omkring i stockholm på en snofsig utbildning, men det är ju liksom där man tvingas gå sen iaf..

Orkar inte skriva ett seriöst inlägg, måste vaxa mina armhålor och städa rummet, för sen SKA jag pressa fram någonting ur mina penslar. Jag SKA måla för i helvete!!!!

K y s s   o c h   s m e k .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu har jag en tävling på min blogg där jag lottar ut ett valfritt smycke som jag själv designat.

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/fashionlaw-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Lycka til!!

2011-08-17 @ 15:57:19
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0