Damn u winter

2011-08-24 @ 21:25:24

Är jag dum när jag öppnar min mun och säger att jag längtar lite efter vintern? Själva kylan är inte riktigt det jag längtar till, men frosten, mörkret, stearinljusen, den första snön, en snökanin och myskläder. Julen är också något jag längtar till, maten, familjen som är samlad och julpyntet. Jag älskar att julpynta, och är nog den enda som verkligen gör det i den här familjen, men det är okej, det blir ju lite som jag vill då.

Nu är skolan igång på riktigt, håltimmarnas timmar bara flödar över schemat & dagarna är så konstigt planerade så det finns inte. Fredagar är nog ändå värst. Från halv åtta till halv sex går vi.. jag lär nog inte överleva till studenten om jag ska vara ärlig..

Totoro mår föresten bra, han ser, vilket jag är glad över. Han har bara fått ett sår på hornhinnan vilket vi behandlar med en salva nu. Han blir nog bra snart.

Ska nog, förvånansvärt nog ta fram min penna nu och rita lite.. får redan ångest.. haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-26 @ 01:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0