So we're bound to linger on..

2010-09-20 @ 20:37:53
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycka om valet igår. Jag är väl inte direkt den som hurrar av glädje över hur det blev. Men om fyra år hoppas jag kunna vara en av dom som kan påverka valet med en enkel röst.

(det blir ett 'lite allt möjligt' inlägg idag)
Idag i skolan tänkte jag att jag skulle fota när jag kom hem, men sedan blev jag lite nere när jag kom på att min kamera faktiskt inte lever längre. Haha.. Hoppas jag kan få hem den nya kameran snart, jag har på något sätt, fått inspiration till att fota lite hejvilt.

Min lilla hårboll Totte har fått en hökorg. Den tycker han inte om, så jag har blivit tvungen att knyta fast den i gallret så han inte ska kunna bita tag i den och riva ner den. Haha..

Snart är det fredag igen.



Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: TACK så mycket! :D Skickar halsbandet till dig imorgon, hoppas du gillar det!

2010-09-20 @ 21:29:20
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Varsågod, och tack så mycket! :D Kul att du tycker det!



Nej alltså jag har helt gått över till FF nu. IE har krånglat jättemycket för mig med.. och då är det inte bara suddiga bilder utan även felmeddelanden och felpositionering av saker i bloggen.

2010-09-20 @ 22:39:07
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0