Upp & iväg

2010-09-25 @ 10:08:57
Lite synd att vädret skulle vara som det var idag.. molnigt med regn i luften. Loppisen blir inställd för våran del, men istället drar vi iväg till mammas kära vän och hälsar på i deras nya hus. Kanske tar en titt på hennes häst också. Åhh.. nu hade jag velat ha min nya kamera här alltså.. Men den orkar ingen hämta förrän nästa vecka. Haha </3 Nu känner jag att magen vill ha mat, och då ska jag uppfylla dess önskemål.
Vaknade faktiskt runt halv nio idag, men låg och drog mig lite, bara för att. Det är ganska skönt att vakna tidigt, och vet att man fortfarande har hela dagen på sig till att göra en massa. Tänka vara lite extra social med kaninen idag när jag kommer hem också.

Ai lav mai kanin.

(bild kommer. Uppladdaren verkar ha en dålig dag?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0