Varning för ickedöd kanin!

2010-10-02 @ 13:57:28

Jag tycker om min kanin så fruktansvärt mycket. Han är så himla go & glad som man kan vara, och mitt hjärta bultar verkligen de dagar då han springer omkring och skuttar i luften som en tok och är glad. Han är nog världens gladaste kanin tror jag!

Synd att alla kaniner inte får ha det såhär, jag tycker synd om grannarnas kaniner som bara får vara i sin bur dag ut och dag in. Barnen har för länge sedan tröttnat på sitt husdjur, och det är knappt så att dom får mat. Jag skulle aldrig klara av att lämna min lilla korv utan mat, och de dagar då jag knappt kan vara social med honom får jag lite ångest. Men det brukar jag ta igen andra dagar, låta honom få springa lite extra mycket bland mammas buskar.

Han är helt klart det finaste jag äger & dagen han dör kommer ännu en plats eka tom i mitt hjärta. ♥

Men nu tänker vi på nuet, han är min älskling & jag tycker om honom något så fruktansvärt mycket.
(han är inte döende på bilden, han blev bara extremt trött av att kuta omkring bland buskarna!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0