Okt. 9, 2010

2010-10-09 @ 19:37:37

Trots att min helg kommer spenderas med ett ton läxor och prov att plugga till så känns allting ganska bra. Det har varit en bra vecka, och trots att nästa vecka blir fylld med en massa underbart fina prov så är det så jäkla schöönt att vet att vi i alla fall är lediga på fredagen. Kanonfint tycker jag!

I onsdags var jag bl.a. och tog passfoto. Det var spännande, ful som stryk blev jag, men vem blir någonsin snygg på passfoto? man fick ju inte ens le lite grann. Well well, på arlanda får dom nog sig ett gott skratt i alla fall när de får se mitt pass, och det är väl huvudsaken? :)

Nu ska jag fortsätta rita på en bilduppgift,
den blir riktigt dålig. Jag kan inte rita hästar längre.

(det urfina halsbandet jag har på bilden har jag fått av söta Jennilie för att jag gjorde iordning hennes blogg. Urfint om ni frågar mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0