Okt. 18, 2010

2010-10-18 @ 19:48:01
Mamma: -Är det någon som har sett min mobil????? hallåå??? HALLÅÅÅÅÅ??

M a m m a   ä r   b r a   s ö t   i b l a n d . .

Jag tror nog att tiden är mogen till att ta fram vinterjackan. Det var inte mysigt alls att lämna min säng imorse, så varm, så fin.. Och när jag gick utanför dörren ville jag nästan inget annat än att dö.
Ändå på något sätt så är allting mysigt. Snart kommer snön, och då blir allt ännu finare. Och kallare..

Försökte övertala mamma att tända brasan idag, men det gick inge vidare..
Enligt henne ska det vara 1m snö och minst 36,4° ute för att hon ska tända brasan.
Skulle kaminen varit min hade jag använt den året runt. :)

Imorgon blir det långdag i skolan, sedan ska det pluggas järnet alltså! Peppar inför engelskaredovisningen, I go girl!

Nu ska jag ta in min kära kanin, och sedan ska jag umgås med teven




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0