Min nya kanin

2010-10-24 @ 14:45:45
Köpte ju en till kanin i veckan. Helt spontant bara. Jag och Meeri gick in i en affär som vi aldrig varit inne på, vi blev förälskade direkt, så mycket fina saker, och till ett billigt pris. Och där satt han minsann! Herr Gröngöling as I call him. Han var på rea, 15kr endast. Det var kärlek vid första ögonkastet, han behövde ett hem, och jag välkomnade honom.

Hans alla syskon kunde tyvärr inte följa med hem, det skulle inte ha fått plats, sedan hade jag inte så mycket pengar på mig ändå..
M e n   d e t   v a r   e t t   b r a   k ö p ! ♥



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-24 @ 16:33:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0