Nu är jag tillbaka!

2010-05-13 @ 18:33:49
Ä n t l i g e n !
Fast jag vet inte hur länge det kommer att vara. Ja, datorn är lagad, men den har fortfarande Vista, vilket vi verkligen känner att vi måste göra något åt eftersom jag verkligen har fått nog av skiten nu. Jag vet inte när, men när vi uppdaterar den så kommer jag lägga ner bloggen under tiden då också..

Kan inte blogga så länge just nu, eftersom jag måste sitta och lägga till alla mina gamla favoriter, eller i alla fall de jag kan komma på i huvudet. Fan vad surt det känns, kommer nog aldrig sluta känna så.. Jag försöker verkligen komma ihåg alla underbara bloggar som jag hade sparade, men tyvärr har inte min hjärna kapacitet för sådant eftersom att det var en hel del bloggar.. Haha! </3

Tänkte uppdatera lite kort om dagen också;
Var till Flåhackebacken idag och tingade kaninunge! En Madagaskar Dvärgvädur hane kommer att få flytta hem till mig på söndag, och jag kan knappt bärja mig! :D
Kommer uppdatera med bilder och kanske filmklipp då. Har inte kommit på än vad raringen ska heta, men det lär väl komma till på söndag också hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

snälla kan den inte heta. Jacqueline Junior(A)

2010-05-13 @ 19:11:23
URL: http://jacquelinear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0